Havenmeester

Geachte gasten,

Met genoegen heten wij u hartelijk welkom bij Watersportvereniging “de Eendracht”.

Onze havenmeesters, Jaap de Graaf, Henk de Jong en Monique de Graaf, zullen als gastheren/-vrouw hun uiterste best doen u een goede ligplaats te wijzen, waarbij met uw wensen zoveel mogelijk rekening gehouden wordt. Een voorwaarde is wel, dat u hen van uw aankomst op de hoogte stelt en hun aanwijzingen opvolgt. Dit geldt tevens als u afmeert om te gaan winkelen, uitgaat etc. en daarna eventueel blijft overnachten. Dus altijd melden!

Diesel brandstof kan alleen worden getankt op maandag t/m zaterdag tussen 09:00 12:00 uur. Op zondag is het tanken van diesel NIET mogelijk.

U kunt betalen via de Blue Water App. Deze is te downloaden via www.bluewaterapp.nl Wifi is aanwezig bij het havenkantoor en het clubhuis. Het wachtwoord kunt u opvragen bij de havenmeester.
U treft een jachthaven met voldoende accommodatie, waarbij gastvrijheid en een persoonlijke benadering altijd voorop staan. Hoewel onze jachthaven druk wordt bezocht, is er meestal wel een ligplaats beschikbaar. Wij verzoeken u zoveel mogelijk aan te sluiten bij het afmeren.

In de vakantieperiode kan het voorkomen dat u langszij een ander jacht komt te liggen. U wordt dan ook vriendelijk verzocht geen geluidsoverlast te veroorzaken en respectvol met elkaar om te gaan.

Daar de jachthaven in het dorp gelegen is en het haventerrein wandelgebied is, staan netheid, rust en orde bij ons hoog aangeschreven. Wij verzoeken u vriendelijk in het belang van alle gasten, bezoekers en omwonenden, hieraan tevens uw medewerking te geven.

Mocht u klachten, op- of aanmerkingen hebben, dan vernemen wij dat graag.

E-mailadres: havenmeester@wsvdeeendracht.nl
Telefoon havenmeesters: +31(0)6 5312 6633

Tot slot wensen wij u een aangenaam verblijf toe in de jachthaven en als u weer vertrekt, nog veel plezier, een behouden vaart en graag tot ziens.

Namens Watersportvereniging de Eendracht te Bunschoten – Spakenburg,

de havenmeesters
Jaap de Graaf, Henk de Jong en Monique de Graaf

"Wij heten u van harte welkom in de havens van Spakenburg.”