Clubhuis

Welkom in het Maatjeshuis van WSV de Eendracht

We hebben voor onze gasten en eigen leden een schitterend zelf afgewerkt en ingericht clubgebouw. De hele inrichting en met name de bar is een mooi voorbeeld wat vrijwilligers kunnen presteren! U bent altijd welkom bij WSV de Eendracht en zeker in het clubhuis. Gezelligheid en verenigingsleven voeren de boventoon in ons gebouw. Dit gebouw wordt door leden gerund en dit gebeurt door middel van een rooster op vrijwillige basis.

Op zaterdag is het meestal erg gezellig. Veel leden bezoeken dan het clubhuis om gezellig bij te kletsen, wat te drinken en eventueel een snack te gebruiken.
Wij zijn dan geopend vanaf 16:30 uur. Er wordt gezellige muziek gedraaid en de sfeer is opperbest. Bij het nuttigen van een drankje is er gratis Wifi beschikbaar. Er is gelegenheid om een kaartje te leggen, een tijdschrift of een krantje te lezen of een gezelschapsspel te spelen. Voor de allerkleinsten is er binnen leuk speelgoed, zodat ook zij zich kunnen vermaken. De gasten kunnen ook meestal wel meegenieten van de oude (sterke) verhalen van sommige (oud)leden die vaak een gezellig praatje komen maken.

In de periode van de DARP zeilwedstrijden is het clubhuis op de dinsdagavond vanaf 20:00 uur geopend. Dit geldt ook voor de periode van de woensdagavondzeilwedstrijden van de scherpe jachten, dan is ons clubgebouw op de woensdagavond vanaf 20:00 uur geopend.

In de winter wordt ons clubhuis ook gebruikt voor o.a. cursussen, spelmiddagen en vele andere leuke verenigingsactiviteiten.

Op de website wordt bekend gemaakt wanneer de activiteiten plaatsvinden waaraan iedereen kan deelnemen.

Op zondag is het clubhuis gesloten.

Enkele spelregels:

• In het clubhuis wordt geen alcohol geschonken onder de 18 jaar;
  • Het is verboden eigen meegenomen etenswaren te nuttigen, drugs te gebruiken en binnen te roken;
  • Huisdieren zijn heel lief en gezellig, maar hebben geen toegang tot het clubhuis.

Beheerders van het clubhuis zijn: Evert Heuveling en Marcel de Graaf

“Wij wensen u een prettig verblijf in onze jachthavens en ons mooie dorp en wie weet tot ziens in het Maatjeshuis.”